کاشی های سه بعدی
نوشته شده توسط : پرنیان

انواع کاشی ها و سرامیک های تولید شده برای کف و دیوار فضاهای مختلف در منزل موجود هستند که دارای جذابیت های خاص و زیبایی های منحصر به فردی هست. در میان انبوه تفاوت ها و زیبایی های خاص این کاشی ها و سرامیک ها، کاشی های سه بعدی از جذابیت بالاتری برای خریداران محترم برخوردار هستند. این نوع کاشی و سرامیک به مراتب جدید تر بوده و در سال های اخیر، مورد علاقه بسیاری از افراد واقع شده است. کاشی ها و سرامیک های سه بعدی هیجان زیادی به فرد منتقل کرده و دارای تنوع بسیار زیادی در طرح و نقش هستند.

این گونه محصولات با ایجاد خطای دید در فرد، حس برجسته بودن و زندگی را به فرد می‌دهند، به همین علت در کف و یا بر روی دیوار کاربرد فراوانی دارند. برخی از این نوع کاشی ها نیز به فرد احساس وحشت را منتقل کرده و برخی با سه بعدی نشان دادن طبیعت، به شما انرژی مضاعفی را می‌بخشند. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا این گونه سرامیک ها را بررسی کرده و اطلاعات جامعی به شما درباره خریداری این گونه کاشی ها و سرامیک ها بدهیم.

کاشی های سه بعدی

سرامیک های سه بعدی از نظر ساختار به سه دسته تقسیم می‌شوند:

  1. کاشی و سرامیک هایی با چاپ دیجیتال

این نوع کاشی و سرامیک از نوع کاشی و سرامیک معمولی بوده که بر روی آن توسط چاپ دیجیتالی، تصاویر سه بعدی ایجاد شده است. این نوع کاشی و سرامیک دارای کیفیت های مختلفی بوده و قیمت های متنوعی دارد. قیمت این نوع کاشی و سرامیک بستگی به جنس کاشی مورد استفاده در چاپ دارد و بسیار متغیر است.

  1. کاشی هایی با استفاده از برچسب اپوکسی یا برچسب دیجیتال

نوع دوم کاشی های سه بعدی، بر روی کاشی تصاویر سه بعدی و خطای دید با استفاده از برچسب های اپوکسی و یا برچسب های سرامیک ایجاد می‌شود. این نوع کاشی نسبت به نوع اول خطای دید بیش تری داشته و زیباتر بوده اند. هم چنین تصاویر سه بعدی بر روی این نوع کاشی به صورت واقعی تر به نظر می‌رسند. قیمت این نوع کاشی هم بسته به طرح و نقش آن متغیر است اما دامنه تغییرات آن نسبت به دسته اول کمتر بوده و هم چنین از قیمت بالاتری نسبت به دسته اول برخوردارند.

  1. کاشی سه بعدی با روکش شیشه

در تولید این نوع از کاشی های سه بعدی برای ایجاد خطای دید بیش تر و واقعی تر به نظر رسیدن طرح کاشی، از روکش شیشه ای استفاده شده است. این نوع از کاشی ها بسیار زیبا بوده و واقعی به نظر می رسند. در میان انواع مختلف کاشی های سه بعدی، این نوع از کاشی از قیمت بسیار بالاتری برخوردار است و طرح استفاده شده بر روی کاشی با بالاترین وضوح به دید شخص می‌رسد.

برخی از کاشی های تولید شده به صورت سه بعدی به عنوان پوستر و تابلو در دیوار استفاده می‌شوند اما بعضی از این تولیدات، برای استفاده به عنوان کفپوش و دیوارپوش های سه بعدی هستند. کاشی ها و سرامیک های سه بعدی هیجان زیادی را به مخاطب منتقل می‌کنند. با وارد شدن به یک اتاق و دیدن یک منظره جذاب، و یا دیدن یک حفره بزرگ در کف اتاق، ممکن است به یک‌باره وحشت کنید. ممکن است به یک اتاق وارد شوید و احساس کنید که پایتان را در کف یک رودخانه گذاشته اید. با استفاده از این کاشی های سه بعدی، هیجان و زندگی را به منزلتان بیاورید.

 

برای مطالعه ادامه مطلب در لینک زیر وارد شویذ :

 

کاشی های سه بعدی





:: برچسب‌ها: کاشی های سه بعدی , کاشی سه بعدی , خرید کاشی سه بعدی ,
:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: